Skolorna i Piteå ska vara så bra att folk väljer att flytta hit.
Våra elever trivs och är trygga
i våra förskolor och skolor.
Det vet vi därför att vi frågar
både elever och föräldrar.
Vart annat år frågar vi eleverna
vad de tycker om kvaliteten i skolan.
Frågorna kallas Kvalitetsenkät.
Varje år frågar vi eleverna
om hälsa och livsstil.
Frågorna kallas Personligt.
Vi frågar också föräldrarna
om hur det är att
leva och bo i Piteå kommun.
Vill du veta veta mer
ring Anette Christoffersson
telefon 0911-69 60 54.