Fritid som funktionsnedsatta

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Fritid som funktionsnedsatta

I Piteå skall alla ha möjlighet till en bra fritid.
Personer med olika intressen ska hitta
aktiviteter som passar dom. 
 
Om du är funktionshindrad kan du delta i många aktiviteter.
 
Vill du veta mer om vad du kan göra på din fritid
ring 0911-69 68 26.
 
Vi trycker en tidning som heter Aktiv Fritid.
Den innehåller förslag på aktiviteter och
annan viktig information.

Sidan kontrollerad: 2014-01-22 08:36:58