Hjälpmedel

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Hjälpmedel

Hos oss på Kultur, park och fritid
kan du låna fritidshjälpmedel helt gratis.

På sommaren kan du låna olika typer av cyklar.
På vintern kan du låna olika kälkar och skridskostöd.
Vi lånar även ut hörselslinga och spelränna för bowling.

 

Vill du veta mer ring 0911-69 68 26

Länk

Sidan är inte på Lättläst.

 

Sidan kontrollerad: 2014-01-22 08:42:42