Äta på restaurang

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28
E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 9-16

OBS: Öppnar för allmänheten 3 februari 2020.

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.


Ställ en fråga Lämna synpunkt Felanmälan

Äta på restaurang

I Piteå finns det många olika restauranger.

Det finns restauranger som serverar 
god mat av olika slag. svensk husmanskost,
kinesisk mat, indisk mat, thailändsk mat och
flera pizzerior.
 
I Piteå finns en paltzeria.
Paltzerian serverar olika sorter av
Pitepalt som är Piteås egen maträtt.
 
Piteå Turistcenter hjälper dig om du vill
veta mera om Piteås restauranger.
Telefonnummer: 0911-933 90
 
Du kan också följa länken nedan och läsa mer.

Länk

Sidan är inte lättläst.
 
Äta i Piteå. 

Sidan kontrollerad: 2017-06-30 09:20:44