Boende

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28
E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 9-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.


Ställ en fråga Lämna synpunkt Felanmälan

Boende

I Piteå finns det olika typer av boende.

Här finns hotell, vandrarhem, stugor och campingplatser.
 
Turistcenter kan hjälpa dig.
Telefonnummer: 0911-93390
 
Du kan också klicka på länken här nere.
Där kan du se var du kan bo i Piteå.
 

Länk

Sidan är inte lättläst.

Sidan kontrollerad: 2017-06-30 09:21:31