Äta på restaurang

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Äta på restaurang

I Piteå finns det många olika restauranger.

Det finns restauranger som serverar 
god mat av olika slag svensk husmanskost,
kinesisk mat, indisk mat, thailändsk mat, sushi och
flera pizzerior.
 
I Piteå finns en paltzeria.
Paltzerian serverar olika sorter av
Pitepalt som är Piteås egen maträtt.
 
Piteå Turistcenter hjälper dig om du vill
veta mera om Piteås restauranger.
Telefonnummer: 0911-933 90
 
Du kan också följa länken nedan och läsa mer.

Länk

Sidan är inte lättläst.
 
Äta i Piteå. 

Sidan kontrollerad: 2021-06-09 13:14:19