Skola och utbildning

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28
E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 9-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.


Ställ en fråga Lämna synpunkt Felanmälan

Skola och utbildning

Skolorna i Piteå ska vara så bra
att folk väljer att flytta hit.

Våra förskolor och skolor 
erbjuder en bra utbildning.

I jämförelse med andra svenska kommuner
är vi ofta bland de 10 bästa. 

Det beror på att vi har
duktig och välutbildad personal.

Våra elever trivs och är trygga
i våra förskolor och skolor.

Det vet vi därför att vi frågar
både elever och föräldrar.

Vill du veta mer
ring Sofia Franzén

telefon 0911-69 60 54

Länk

Sidan är inte på lättläst. 
 

Kvalitet och utveckling

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 13:47:11