Gymnasieskolor

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Gymnasieskolor

Det finns två gymnasieskolor i Piteå.

Den ena heter Strömbackaskolan
som finns centralt i Piteå.
 
Den andra heter Grans Naturbruksskola.
Skolan i Öjebyn ligger
fem kilometer från Piteå.

Sidan kontrollerad: 2021-03-05 16:04:57