Göra

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (24/6-19/8) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Göra

Piteå har många stora evenemang varje år.

Piteå Summer Games är en stor ungdomsturnering för fotboll,
Piteå dansar och ler är en festival mitt i centrala Piteå med
tivoli och kända artister.
 
I Piteå har vi också många marknader och mässor.
Den största är Stora Nolia i Piteå vartannat år.
Till Stora Nolia kommer mer än 100 tusen besökare.
 
Det finns många saker att göra i Piteå. Du kan bowla, gå på bio, spela boule, spela tennis, spela padel, spela badminton och många andra saker.

Piteå Turistcenter säljer biljetter till de flesta evenemangen i Piteå
och de hjälper dig om du vill veta mer.
Kontakt
Telefonnummer: 0911-933 90

Länk

Sidan är inte lättläst.
Göra i Piteå

Sidan kontrollerad: 2021-06-09 13:19:51