Att göra utomhus

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål
Norrstrandspoolen
Norrstrandspoolen  Foto: Piteå kommun

Att göra utomhus

Aktiviteter att göra utomhus

Bad i Utepool

Norrstrandspoolen är en barnvänlig
utepool nära stan. Det finns 2 rutschbanor. 
Det finns också 26 husvagnsplatser.

Vill du veta mer
ring Norrstrandspoolen
telefon 0911-69 77 50 

Bad i havet

I Piteå finns många havsbad.
Det mest kända är Piteå havsbad.

Badplatser

Föreningar tar hand om många badplatser i Piteå kommun.

Boule

Boulebana finns på Norrstrand.

Frisbee-golf

På Norrstrand finns en bana med 9 korgar.

Isbanor

I Piteå finns tio isplaner.
De ligger ofta i lekparker och på skolgårdar.
Det finns även en isbana vid Norrstrand.

Länkar

Sidorna är inte på lättläst.

Sidan kontrollerad: 2014-01-22 09:09:10