Kulturprogram

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål
Upplev kulturen i Piteå
Upplev kulturen i Piteå

Kulturprogram

Upplev kulturen i Piteå

I Piteå kommun finns det många olika typer
av kulturprogram att ta del av och uppleva. 
 
Du kan lyssna på författare som berättar om sina böcker.
Du kan lyssna till musik av olika slag.
Gå på Konserter.
Gå på teater och dansföreställningar.

Se konst på Piteås konsthallar.
Besöka ett av Piteås tre museer. 

 
Vill du veta mer ring 0911 - 69 68 18

Länkar

Sidor är inte på lättläst
Konsthallar i Piteå
Museer i Piteå
Konserthus i Piteå

Sidan kontrollerad: 2014-01-22 08:34:08