Förskola, skola och utbildning

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Förskola, skola och utbildning

Skolorna i Piteå ska vara så bra
att folk väljer att flytta hit.

Våra förskolor och skolor 
erbjuder en bra utbildning.

I jämförelse med andra svenska kommuner
är vi ofta bland de 10 bästa. 

Det beror på att vi har
duktig och välutbildad personal.

Våra elever trivs och är trygga
i våra förskolor och skolor.

Det vet vi därför att vi frågar
både elever och föräldrar.

Vill du veta mer
ring Medborgarservice,
telefon 0911-69 60 00.

Sidan kontrollerad: 2021-03-05 15:28:35