Familjenshus i Piteå

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Familjenshus i Piteå

Till Familjens hus är du välkommen om du vill träffa
andra föräldrar och barn.
 
I Familjens hus finns många aktiviteter.
Där är sång- och sagostunder,
föreläsningar och temadagar.
Föräldrar kan få hjälp och stöd med att vara förälder.
 
Familjens hus samarbetar med
andra organisationer som till exempel
kyrkan, barnhälsovård, folktandvård
och många fler.
 
Öppna förskolan har öppet
måndag, tisdag och onsdag
klockan 09.00 till 15.30
 
Vill du veta mer kontakta Åsa Sandberg.
Telefonnummer 0911 – 69 69 32
 
Familjens hus finns på Storgatan 11
i centrala Piteå.
 

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 16:26:27