Äldre

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Äldre

Du som inte kan klara dig på egen hand
kan få hjälp av äldreomsorgen.
Äldreomsorgen vill göra det lättare
för dig att bo hemma.
 
För att få veta vilken hjälp du behöver
gör biståndshandläggaren ett besök hemma hos dig.
Då kommer du och biståndshandläggaren överens om
vilken hjälp du behöver.
 
Om du behöver hjälp,
ring kommunens växel.
Telefonnummer 0911 - 69 60 00.
Säg att du vill prata med en biståndshandläggare.
Tala om var du bor.
Växeln kopplar dig till rätt.

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 16:27:05