Särskilt boende

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28
E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 9-16

OBS: Öppnar för allmänheten 3 februari 2020.

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.


Ställ en fråga Lämna synpunkt Felanmälan

Särskilt boende

På olika platser i kommunen finns hus med lägenheter för äldre.
De kallas särskilt boenden.
Du kan få bo där om du inte klarar av att bo hemma.
Där finns personal dygnet runt som hjälper dig med det du inte klarar av själv.
 
Om du behöver hjälp,
ring kommunens växel.
Telefonnummer 0911 - 69 60 00.
Säg att du vill prata med en biståndshandläggare.
Tala om var du bor.
Växeln kopplar dig till rätt person.

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 16:28:24