Färdtjänst och Riksfärdtjänst

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28
E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 9-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.


Ställ en fråga Lämna synpunkt Felanmälan

Färdtjänst och Riksfärdtjänst

Färdtjänst

Om du inte kan åka buss
för att du har
en svår funktionsnedsättning
kan du söka färdtjänst
 
Om du vill ha kontakt,
ring 0911-69 62 80.
Säg att du vill prata med en handläggare.
 

Riksfärdtjänst

Om du vill resa till en annan kommun
kan du söka riksfärdtjänst.
Riksfärdtjänst är till för personer
med mycket svåra funktionsnedsättningar
 
Om du vill ha kontakt,
ring kommunens växel.
Telefonnummer 0911-69 62 80.
Säg att du vill prata med en handläggare.

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 16:11:45