Funktionsnedsättning

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28
E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 9-16

OBS: Öppnar för allmänheten 3 februari 2020.

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.


Ställ en fråga Lämna synpunkt Felanmälan

Funktionsnedsättning

Du som behöver stöd för att klara dig i vardagen kan
få hjälp av kommunen.
 
Vilket stöd du kan få beror på hur omfattande och
varaktiga funktionsnedsättningar du har.
 
För att få veta vilket stöd du behöver
gör handläggaren ett hembesök hos dig.
Ibland kan du besöka handläggaren.
 
Om du vill ha kontakt
ring 0911-69 62 80.
Säg att du vill prata med en handläggare.
 
Vi frågar brukarna hur nöjda de är
med det stöd de får.
Vill du veta mer ring
Carina Westbom 0911- 69 60 43 

Blankett

Blankett är inte på lättläst

 

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 16:12:37