Bostadsanpassning

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Bostadsanpassning

Om du behöver hjälp
att anpassa din bostad
för att kunna bo kvar hemma
kan du söka bidrag.

Säg att du vill prata med
en handläggare
för bostadsanpassningsbidrag.

Om du vill ha kontakt,
ring 0911-69 60 00.
Säg att du vill prata med en handläggare.

E-tjänst

E-tjänsten är inte på lättläst.

 

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 16:18:39