Vem får plats i förskolan, fritidshem??

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Vem får plats i förskolan, fritidshem??

Barn som har föräldrar som
studerar, arbetar, är arbetslösa eller
föräldralediga för vård av ett syskon
får plats i förskolan.
Barnet får plats när det har
stått i kö minst fyra månader.
Barn som har föräldrar som
arbeter eller studerar
får plats i fritidshem.
Barnet får plats
så fort det finns ett behov.
 
Skicka in ansökan via e-tjänsten
Förskola och fritidshem.

Sidan kontrollerad: 2021-03-05 15:35:26