Förskolan är öppen
barn barn i åldern 1 - 5 år.
När förälder arbetar eller studerar
Förälder kan välja plats i förskola
under den tid
förälder arbetar eller studerar.
Förälder betalar avgift.
När förälder arbetar på kvällar och nätter
Förälder som arbetar på kvällar,
nätter och helger kan få plats
på Rönnens förskola, Lillbrogatan 24, 941 33 Piteå.
Telefon: 0911-69 65 88.
När förälder är arbetslös
Barnet får plats i förskola
15 timmar per vecka.
Rektor beslutar vilka tider ditt barn
får komma till förskolan.
Förälder betalar avgift.
När förälder är ledig för vård av ett syskon
Barnet får plats i förskola
15 timmar per vecka.
Rektor beslutar vilka tider ditt barn
får komma till förskolan.
Förälder betalar avgift.
Allmän förskola
Barn i åldern 3 till 5 år
får komma till allmän förskola
15 timmar per vecka.
Rektor beslutar vilka tider ditt barn
får komma till förskolan.
Allmän förskola är öppen
under skoldagar.
Allmän förskola är stängd
under sommarlov, sportlov,
påsklov och jullov.
Plats i allmän förskola kostar ingenting.