Fritidshem

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28
E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 9-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.


Ställ en fråga Lämna synpunkt Felanmälan

Fritidshem

Om du arbetar eller studerar
kan ditt barn få omsorg i fritidshem.
Ditt barn får komma till fritids
före skoldagens början och
efter skoldagens slut.
 
Fritidshemmen är också öppna
under jullov, påsklov, sommarlov,
och sportlov.
 
Barn i åldern 6 till 12 år
får komma till fritidshemmet.
Fritidshemmen finns ofta
i skolans lokaler.
 
Det kostar pengar för ditt barn
att gå på fritidshem.
 
Skicka in ansökan via e-tjänsten 
Sök plats i förskola och fritidshem
Skicka in den tre månader innan 
du behöver fritidshem.
 
Kontakta Medborgarservice
om du vill veta mer.
Telefonnummer 0911 - 69 60 00.

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 15:59:14