Framnäs folkhögskola

Kontakt

Framnäs Folkhögskola
Telefon 0911-23 11 00


KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Framnäs folkhögskola

På Framnäs Folkhögskola finns flera utbildningar.
 
På folkhögskolan kan vuxna
läsa in gymnasium.
 
På folkhögskolan kan vuxna
läsa mot ett yrke eller studera musik. 
Många studerar musik för att
kunna söka till Musikhögskolan.
 

Ekonomi

Det är nästan gratis att studera på Framnäs Folkhögskola.
Du betalar för läroböcker och en serviceavgift.

Boende

På Framnäs kan du bo på ett internat.
Att bo på internat betyder att du hyr ett rum på skolan.

Sidan kontrollerad: 2021-04-26 08:03:06