Kommunstyrelsen

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28
E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 9-16

OBS: Öppnar för allmänheten 3 februari 2020.

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.


Ställ en fråga Lämna synpunkt Felanmälan

Kommunstyrelsen

Kommunstyrelsen har det övergripande ansvaret
för kommunens verksamheter.
Kommunstyrelsen har 15 ledamöter.
 
Helena Stenberg är kommunstyrelsens ordförande.
Hon kallas kommunalråd.
 
Anders Lundkvist är kommunstyrelsens vice ordförande.
Han kallas också kommunalråd.

Sidan kontrollerad: 2017-02-27 13:27:32