Kommunstyrelsen

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Kommunstyrelsen

Kommunstyrelsen har det övergripande ansvaret
för kommunens verksamheter.
Kommunstyrelsen har 15 ledamöter.
 
Helena Stenberg är kommunstyrelsens ordförande.
Hon kallas kommunalråd.
 
Patric Lundström är kommunstyrelsens vice ordförande.
Han kallas också kommunalråd.

Sidan kontrollerad: 2017-02-27 13:27:32