Grundsärskolan

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28
E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 9-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.


Ställ en fråga Lämna synpunkt Felanmälan

Grundsärskolan

Skolan är nioårig men
en del elever kan behöva gå tio år.
Efter avslutad grundsärskola kan eleverna
fortsätta i gymnasiesärskola.
 
På Rönnskolan finns undervisning
för elever med utvecklingsstörning.
På Rönnskolan finns förskoleklass
för barn som är 6 år och grundsärskola.
 
På Rönnskolan finns också träningsskola
för barn som är 7 till 12 år.
På Rönnskolan finns också fritidshem
för elever i åldern 6 till 12 år.

Kontakt  

Har du frågor om grundsärskolan?
Vill du ansöka om plats?
Ta kontakt med rektor Sara Rönnbäck.
Telefon 0911-69 67 08
 

Länk

Sidan är inte på lättläst 

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 14:37:08