Ändra din adress

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Ändra din adress

När du vill ändra din postadress

Använd Svensk Adressändring.
På Svensk Adressändring
kan du också folkbokföra dig på din nya adress. 

När du även vill skriva dig på din nya adress

Längre ner på den här sidan
kan du ladda hem en blankett från Riksskatteverket.
Fyll i blanketten.
Skicka den till Skattekontoret i Piteå.
Då blir du folkbokförd på din nya adress.
 
Skattekontoret i Piteå
Box 710
941 28 Piteå

Länkar

Sidan är inte på lättläst.

Svensk Adressändring. Extern sida 

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 14:21:39