Kultur- och fritidsnämnd

Ordförande

Kultur- och fritidsnämndens ordförande
Ann-Katrine Sämfors.
Telefon: 070-390 06 36

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Kultur- och fritidsnämnd

Kultur- och fritidsnämnden ska göra det
trevligt att bo i Piteå.

Det ska finnas bibliotek där man kan låna böcker,
läsa tidningar och lyssna på musik. 
Det ska finnas fotbollsplaner, sporthallar,
ridhus och ishallar där unga och vuxna kan spela.
För alla som tycker om att simma ska det finnas
simhallar och utomhuspool.
 
Kultur- och fritidsnämnden ska också se till
att det finns parker där människor kan vara
bland vackra blommor och träd.
Föreningar kan söka bidrag hos kultur- och fritidsnämnden.
Alla som behöver en lokal kan boka den här.

Sidan kontrollerad: 2014-01-22 10:14:00