Miljö- och tillsynsnämnd

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (15/5-1/9) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Miljö- och tillsynsnämnd

Miljö- och tillsynsnämnden har
ett spännande uppdrag. 
Alla vill ha ren luft, rent vatten,
bra mat och bra bostäder.
 
Vi vill ha en livskraftig natur
och djur som behandlas väl.
Det vill våra barn och barnbarn också ha.
 
Miljö- och tillsynsnämndens uppdrag
är att se till så att det blir så.
Miljö- och tillsynsnämnden ska också se till att
alla följer lagar om miljö och hälsa.

Miljö- och tillsynsnämnden vill också
hjälpa företag och människor
att göra saker för miljön.

Sidan kontrollerad: 2014-01-22 10:12:33